Jag har sen liten haft dig i hjärtat

oj, nej jag dog ju inte i en flygkrash. (tack gode Gud för det) MEN påvägen hem var det ett antal moln som ställde till det för mig & min lilla hjärna (och hjärta..)
Men mamma satt tryggt brevid & höll mig handen & lugnade mig, fisi hon sov (SOV??????!) haha.

Men vi hade det iallafall skitmysigt i London, DOCK regnade det & var kallt varje dag förutom sista dagen, då vare soool!
"hotellet" var dock inte så fräscht, men vi överlevde!
shopping blev det (SKA ALDRIG GÅ IN PÅ PRIMEMARK igen, uuuuh *mardrömmar* haha) & sen såg vi även såklart big ben, tower bridge, london bridge, buckingham palace osv!

i lördags började jag på grönan (igen), tråkigt hehe. inte lika kul som förra året, meeeeeeen det är ett jobb & sköna människor! jag & min trefemma kommer jobba ihop!

på fredag är det fucking priiiiiiiiince of darkness! som emma sa: ååh, äntligen! som du har tjatat i flera månader alltså..

tanken var väl att jag skulle slänga upp bilder också, men det är jag för lat för just nu..

längtar till mice kommer hem så vi kan kolla sons igen! AS spännande! vi har 4 avsnitt kvar av säsong 3.. och då började vi kolla säsong 1 för en vecka sen & jag har varit borta 4 dagar... haha.. så jäääääääääääävla bra!!!!!!!!!!!!


nä, nu ska jag fortsätta youtube:a på sveriges bästa klack! åååh ni (vi) nummer 12 ger mig rysningar!


/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0