tjeeeeeeena

sjukt dålig är vad jag är på detta. men mest för att jag aldrig har tid med något. snart är jag gammal & gaggig. åpåååh.

gammal har jag redan blivit. hoppar runt på kryckor. lagom bra tajming. eller? mitt knä har pajat helt. överansträngt det, då jag skulle ha gått till doktorn från första början.. jaja, typiskt mig att gå dit då förrens jag inte kan gå på knät. men det böir nog bra.
slopar kryckorna imorn. ska fira min mice. jag & 10 killar på middag. blir kul!

på tisdag tar min älskade syster studenten. var precis & handlade alkohol för 700 spänn.. haha. till flaket & champangefrukosten....

jag & bini ska med på flaket. kommer bli askul! dock har jag inga kläder att ha på mig på hennes student.. panik... likaså när det gäller presenten.............. INGA SMYCKEN?! fast sen ändrade sig skitungen till att "ja okej då.."

emma & lucas var förbi mig idag också. myyys. emma lämnar mig (återigen) och drar till sandhamn.. hon jobbar till 23:30 på grönan idag & imorn på sandhamn börjar hon 11. om hon har packat? nää, när jag frågade henne sa hon "vad troru??? borde väl ha lite panik över det kanske......" hahahaha älskade emma!

åååååhåhåh. och barnvakt åt anna just nu också. mamma är på srf. (rockfestival.) sov 1 timme inatt.. kunde ej somna & hade världens madröm att micke ströp mig haha.. vakande helt svettig & försökte få sympati av fisi .. "mm, ojdå,... *snark*" hjahahaha.

lilla fisi. på tisdag blir hon stor. och full. som ett as.


älskar dig, fisiiiiii!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0