Bajs

Var hos doktorn imorse.. Ååååh, är så rastlös.. Är så segt att bara vara hemma hela tiden, utan att jobba..
Men som sagt, så var jag ju hos dr och blev sjukskriven tills 15:e , om dom på grönan inte kan hitta ngt annat arbete åt mig ett tag..
Kan inte stå upp i 10 timmar.. Går ju på kryckor.. Dom skulle ringa idag..
Blir skickad till ortopeden, förmodligen titthållsoperqtion..... :( vill inte opereras alls.. Bssasjs...
Största sannolikhet att en del av menisken har slitits sönder och ligger så kag inte kan sträcka ut benet helt.....
Hmm... Micke fick en bra lön, men inta jag.. Så jag ska köra på att jag behöver uppmuntras! Verkar funka ;) blir bjuden på sushi ikväll!
/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0