If I swallow anything evil, put your finger down my throat

hallå.

idag är jag lite gladare än det senaste inlägget.. beror nog på att jag äntligen:
- har jobbat (känns skönt ändå, slippa sitta hemma hela tiden),
- träffade min ems i torsdag & fick prata en massa (du är så klok min vän! <3)
- träffade ems, katti & mary en snabbis i fredags (sköönt att få träffa dom igen!)
- gick på bio med systrarna & bonden i igår (myyyyyys) ice age 4 3D!
- kollade klart på sämsta serien (men ack så rolig) wermland forever inatt
- pratat med emma hela kvällen (btw, hon har nytt nickname nu, bill.. jag är tydligen bull.. alla kallar oss det nuför tiden på grönan. haha. hon jobbar ju inte ens kvar..)
-
ska få träffa min bini nästa vecka! (saknar dig BFF <3)
-
att mamma & pappa är bäst. så förstående. så fina. älskar er.
- micke är så snäll som hjälper mig med allt. loverboy

dom sista 2 har varit under hela tiden!! <3

å
kte  in till jobbet & snackade med dom idag.. och när dom såg mej fattade dom nog hur ont jag hade, för det var allt så jag skulle ha det bra & klara av att jobba. har lämnat mitt älskade område 2 fastfood, för område 1 attraktion.. buhu. men men, jobbar i pettson & findus värld. kul med massa barn som kommer fram.. hehe. idag är jag bara så glad vet liksom inte varför.. nu har jag liksom tid att prata med gästerna, visa dom massa saker. det är kul. tog har jag ont i rumpan ist för knät.. haha. aja, får se hur länge jag tycker detta är kul.. har ju en tendens att tröttna snabbt, hehe.

frågade en liten tjej idag hur gammal hon var, för det är gratis under 4.
lilltjejen: idag är jag 4!
HAHAHAHHA , mamman kollade på mig skrattade försiktigt.. haha dom hade sagt¨åt ungen att vara 4.. älska barn!


jäkligt jobbigt dock att jag inte kan göra ngt typ.. har ju inga händer över liksom. tröttnade idag och tog några steg ordentligt, utan kryckorna.. brände i  ögonen av smärta.. men sen var det liksom skön smärta & sen vågade jag ej testa mer.. ska försöka få tid till sjukgymnasten på tisdag!

imorn kommer mamma, anna & annas kompis till grönan.. :) kuuuuuuuuuuul!

måste köpa en cool ryggsäck nu alltså! rosa vill jag ha! kan ej ha handväska, får ju ej plats med ngt... ska jag vara handikappad kan jag lika gärna gå hela vägen med en snygg rygga hhehe..

ahaaaaaaaa. mer då?

jo , ska sova nu tog sömntabletter nyss.. imorn blir det jobb igen 11.30-20.30.

ååååh hatar dom här kryckorna. dom förstör fan mitt liv!!!!!! bläääääääääää förfan..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0