typiskt

jag är sjuk. igen. doktorn bara skrattade åt mig när jag blev ditskickad från jobbet iförrigår.. han: sandra vad ska vi göra med dig?

så nu har jag fått ännu en antibiotikakur.. en annan och en starkare.. jaja, man hör knappt vad jag säger. låter som en riktig crackhora.

har varit hemma sen i måndags & mår typ värre.. vaknar på natten att jag är helt svettig & inte kan andas genom munnen. carro (min sängkamrat) har vaknat flera gånger när jag har satt mig upp helt rädd.. inatt vaknade jag av att hon stoppade ner mig i sängen igen, hade satt mig upp och gjort något.. haha.. ibland vaknar jag av att hon klappar på mig & säger "såja , gumman.. " haha sötisen.
måste nog in till doktorn igen & be om längre sjukskrivining.. är bara rädd att dom på jobbet tröttnar på att jag har varit sjuk så många ggr.. men pallar verkligen inte jobba imorn, för nu jobbar jag ju med att bära skidor & dra i tunga hyllor, så det är ganska ansträngade. och jag vill vara frisk till min fisi kommer!

det sjuka är att man får 80 % av sin lön när man är sjuk, från dag 1. MEN jag får betalt för FEM timmar ist för tre (som jag egentligen ska jobba..) så jag tjänar mer på att vara hemma ;)

har ägnat hela dagen att kolla sex & staden. sjuuukt hur en serie kan vara så bra. det jag älskar med den är att så fort man sätter på ett avsnitt så försvinner hela världen & alla bekymmer & helt plötsligt har jag kollat 7 avsnitt.. har kollat alla nu , så måste börja om igen haha ..

lovade Amanda att skriva mitt cv idag, så därför var jag tvungen att hoppa ur den fantstiska världen & in i verkligheten.. typiskt..


ska uppdatera om dagarna som gått också! hehehe.......... ska väl pilla på mitt cv nu! sen försöka ta mig in till doktorn utan att svimma..


p.s varför jag inte vill vara i verkligheten nu är för att jag inte kan släppa att jag ej får se black sabbath.... alla spelningar är inställda förutom 1 .. och den spelas ju såklart ej i sverige.. inte heller följer slash med till stockholm utan till malmö.......... (ozzy & friends spelar istället för black sabbath........) d.s


/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0