stay

sådärja!

då var man ensam hemma en stund.. skönt! Hälften av roomisarna är på skidutflykt & de andra jobbar. jag är sjuk, så inga skidor. plus att det är halvdåligt väder för mig, ingen sikt i backen..

sovit ganska bra inatt.. har liggsår för att jag har legat i sängen i flera dagar nu.. DÖR.. måste få tillbaka rutinerna känner jag.. fattar inte folk som är hemma hela jävla tiden? blir ni inte galna?

Micke tog med sig "damernas värld" när han kom hit, har sparat den tills nu.. ÅÅÅH längtar lite tills man får shoppa & ha massa fina kläder på sig.. längtar efter sommaren!

nu ska jag skriva cv & skicka till sommarjobb. sedan ska jag nog glo lite satc avsnitt. och ringa micke och säga hur mycket jag älskar honom. eller det gjorde jag precis. men en gång till.

vi är sådär ÄCKLIGT kära, lite så att man spyr.. det är någon form av "nykära" som har kommit fram. och som alla här tycker vara så jäkla gulligt.. "ååååh! pratar du med micke?! jag vill säga heeej" "åååh ni är så kära" "varför klarar ni distansförhållandet så bra? varför stöttar inte min kille mig som micke gör med dig?"

finns bara ett svar: för han är bäst. han är helt enkelt det. ibland tänker jag på illa hur den sommaren 2011 och våran paus kunde gå. USCH. jag längtar till sommar 2012 , det ska bli en liknade sommar som 2010. den sommaren var riktigt härlig. för då umgicks jag med familj & vänner. MYS.

detta känns som ett bra år. som vårt år. mitt & mickes. mitt & binis. mitt & mina vänners. mitt & min familjs.
som när jag ringde till micke och var förstörd för några dagar sen sa han: men lilla gumman, du trodde väl inte att ALLT skulle vara en dans på rosor? nu torkar du tårarna & tar dig i kragen. du stannar.

precis vad jag behövde höra. precis vad jag försöker att göra också. han är så fin dendär micke. som en annan person men precis som min micke. bara annat tänk liksom.



JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!

men det är klart jag drömmer om att jag är hemma hela tiden. saknaden för er där hemma är väldigt stor. men insåg att det faktiskt inte är så fasligt långt kvar tills jag är hemma igen & då kommer sakna denna tid.
så jag ska ta vara på denna tid här i österrike. ska ta mig i kragen nu. jag vill stanna.
det är faktiskt lite sjukt att jag har träffat min moster oftare än vad jag har träffat mamma&pappa på 2 månader.. har aldrig hänt tidigare. mysigt. hon är fin min moster.

snart kommer nog min mandis hem. sen ska jag nog på afterski. men HÖR&HÄPNA!!! jag ska inte dricka EN enda droppe alkohol. så jävla roligt på afterski ändå. på lördag åker trefemman hem (pisstråkigt) så imorn ska vi fira henne lite, och då skulle jag gärna vilja ta ett glas vin eller två.. men det får vi se hur det blir med den saken.


bini, ditt brev dröjer yttligare en jävla tid. var och skulle fixa grejen då faktiskt affräjäveln var öppen MEN då hade dom ju såklart inte kvar det jag sökte efter. ska dit om 1 vecka igen.. hoppas på bättre lycka då!

cv var det ja.. får väl sätta igång så jag får belöna mig med satc & massa godis.

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0