tryi'n

sådärja!

försöker att bättre mig här.. hehe. (dock har jag inget att skriva om......)

nu sitter jag i köket & lyssnar på lite RIKTIG musik..! fyfan mina öron blöder av allt jävla håkan, veronica, house osv.............. tråkigt att bill ward (trummisen) har hoppat av black sabbath (igen), så om han ej ändrar sig & spelar i sommar så blir det ju inte riktiga black sabbath.. ÅÅÅH JAG SÄGER JU DET .. det var bättre förr..... då inte alla var sönderknarkade & dom spelade för att det var KUL & inte för pengarna.. då var dom bara unge & dumma & påtända .. jaja... hoppas på att han ändrar sig!
kan sitta & älta i 100 år att jag inte föddes typ 40 år tidigare............

idag blev det skidåkning med ena delen av systrarna, Emma. Men det var så JÄÄÄVLA kallt, men förfrös typ kinderna.. blev blå om kinderna.. blää............. blåste som fan uppe på toppen! sen blev det jobb.


men jag blir tydligen bättre! stolt var hon iallafall.. :) men får så ont i mitt vänsterknä så att jag dör när jag åker :/ .. har fått låna ett knäskydd av Hanna. hjälpte liiite.. måste leta vidare efter ett "starkare".

imorgon blir det jobb 8.30-12. sen blir det faktiskt skidor själv! :) första gången jag åker själv här, men ska bli skönt. måste öva lite varje dag känner jag,. jävligt bra träning!

träningskort ska jag nog köpa också här på gymmet.. 55 euro för en månad.. tror jag ska fixa det , men får se!


snart blir det nog godnatt, ska bara ha en liten skypedejt med papsi! hihi.. 

/ sanera
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0