inte min dag

ååååååååååååh. så jävla arg och jävlig! menshelvete.. hungrig är jag också! ska äta pizza hehehhe..

åkte skidor idag själv. vilket jag ALDRIG tänker göra igen. '
för det 1a: livrädd att någon ska köra på mig igen .. så stod och kolla hela tiden om någon åkte bakom mig. JÄVLIGT jobbigt.

för det 2.a : när jag nästan är framme, släpper bindningen på ena skidhelvetet!!!!! går ej att få den mindre, den åker upp hela jävla tiden.. satt i en kvart och försökte fixa skiten.

för det 3e: mitt vänster knä dödar mig... FAN vad ont det gör.......

aja, kom upp i backen iallafall. sen skulle jag gå till BIPA (sminkaffär , billig som fan!) skulle köpa EN sak. linsvätska. sitter på bussen hem, vafan glömde jag?! LINSVÄTSKA. men å andra sidan massa smink rikare :)

är så arg & trött på allt.. haha , mathias sa att han ej gillar mig när jag har mens. vem fan gör det?

solen skiner & nu skajag slänga i mig pizza & kolla på sex & staden. ikväll vankas det KANSKE utgång, men känner mig inte pigg på det just nu .....

tog en liten paus i skrivandet här för att lägga på champinjoner på min pizza.. och vadfan händer?! JO DÅ ÄR DET NÅGON DUM JÄVEL (MATHIAS) SOM HAR STÄLLT IN EN ÖPPEN TOMATSÅS SOM FLYGER UT NÄR JAG ÖPPNAR KYLJÄVELN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAAAAAAN. detta straffade jag dock honom med att sno champinjonerna från han :)


buhu, vilken jävla dag ..... åååhåhåhå. längtar tills min fisi & mice kommer. dock vill jag inte åka hem.. förlänger nog vistelsen till början på april.. vi får se.

på måndag fyller virran år, så då blire partey! & på tisdag är det alla hjärtans dag & då blir det valentines tema på swedish night.. har inte varit ute på läääääänge. förutom afterski då. det räknas FAN inte. man kommer ju ändå inte ihåg något efter kk (krazy kangarhu) , man vaknar bara upp med två FETA blåa blåmärken på rumpan. har nästan lust att lägga ut en bild här för att ni ska förstå hur hårt livet på afterskin här är .. men å andra sidan så blottar jag inte rumpan här ......


nu ska jag försöka äta pizzan utan att dö eller spilla ut något. sen ska jag försöka ta mig till sovrummet utan att ha ihjäl någon.. hehehehe

/ sanera




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0