Thailand bokat!

Kollar "de tre musketörerna" med pappa! Trött som fan, jobbat igår, idag & imorn.. Är så jäääkla trött & har så ont i ryggen, täppt i näsan & har ett "tryck" över bröstet.. Och svårt att andas + slem i halsen..
Men ska till doktorn i veckan och kolla om astman se blivit värre..

Imorn blir det mys, middag hos mamma med Anna, Kenny, Micke,Emmi & dan.
Men mår inte så bra så får se hur mkt jag orkar..

Thailand är bokat nu! Så jäkla skönt ska det bli! 25/1- 9/2.. Läääängtar! Blir Phuket. Ska bli så skönt att få komma iväg i 2 veckor, men lite läskigt också när jag är gravid. Har mer ångest över ALLLT nu än vad jag hade innan flubber.. Illa..

Och igår kände jag första "fjärilssparken" !! Stod på jobbet & så kände jag "ett fladder" på höger sida & sen ett till & då fattade jag chockat att det var flubber 👶 vilket jäkla känsla..

Längtar efter dig min älskade lilla snutte!

Nu ska jag lägga mig så jag kanske orkar imorn..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0