Sista dagen på året!

JAG TROR ATT JAG BAJSAR PÅ MIG !!!!!!!!!!!!

Hade skrivit ett JÄVLIGT långt inlägg, års resumé! Men vafaaaan, allt försvann.. Åh bajs!!!!!!

Skitsamma! Skriver ett nytt 2013 :)

Nu är det snart bara 1 timme kvar på 2012! Har varit ett bra år! Med många nya spännande saker som hände & som ska hända 2013!
Hänt mycket, hoppas 2013 blir ett bra år! Vilket jag tror att det kommer bli, helt säker faktiskt! För då kommer ju vår lilla ängel till oss <3

Mycket spännande saker som ska hända, flytta hemifrån, Thailand & bebis!

Hoppas ert nyår blir bra, drick ej för mycket! ;) (Fisi hehe)

Ses nästa år!

Njuter av första nyktra nyåret på måååånga år! Firas med mamma, Anna, Kenny, Micke , dan & Emmi! Mys!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0