Kaos

Sitter här på sös & väntar på micke.. snökaos säger dom.. egentligen fattar kag inte vad problemet är? är väl härdad från st anton, jag menar kom igen när det är lavinrisk översllt.. åååh såklart händer defta idag då vi äntligen har tid för ultraljud, fick tid för 2 månaders sen så har liksom sett fram emot detta!!

Alla tåg är försenade & alls bussar i innerstan är inställda! Vår tid var kl 13 & kl 12,55 hade mickes tåg fortf inte kommit i skogås, han hade väntat sen 11.40 ... Jag fick gå från skanstull, helt dygnsur & ser ut som en snögubbe när jag kommer fram. Vill iallafall inte göra ultraljudet utan Micke, så jag säger det i receptionen, hon va så jäkla otrevlig! Åååh jäkla oförstående, så jobbar hon på förlossning liksom ..

Tillslut fick jag prata med barnmorskan som var så trevlig & snäll , hon ba men det fixar vi, kö 14.45 har vi en tid & då hoppas jag att din man har kommit! Ååh vad glad jag blev! Har längtat efter detta i 2 månader så att ställa in det idag hade jag inte velat! Så nu sitter jag på SÖS & väntar på Micke .. Vägrar gå härifrån nu får då lyckas jag väl inte komma tillbaka, hehe ..

Ojoj lilla flubber du ska veta hur mamma kämpar för dig redan nu , du är så efterlängtad!!!! ❤❤👶👶
Idag har 45,9 % av graviditeten gått! Eller ja beror ju på om jag får hoppa bak i veckor nu.. Hoppas inte hihi.

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0