juldagen

åååh vad trött jag var imorse, kunde inte somna inatt.. världens bästa mickey följde mig till tåget 05,30 imorse! vad har jag gjort för att förtjäna dig? <3
 
vi bytte ju julklappar igårkväll.. jag hade önskat mig en systemkamera, men han sa att det var för dyrt & den jag hade hittat kostade kanske 1800:- & enligt honom var det en skitkamera. och han handlar aldrig sånt om han inte tycker att det är värt det , om det ska vara så ska det vara på "riktigt", bra grejer för att citera han själv. HURSOM så trodde jag ju då att jag inte skulle få en eftersom att det är dyrt.
MEN han hade ju såklart slagit in paketet i en tröja osv. och där i låg en systemkamera! en nikon nikon d5100. det säger mig inte så mycket dock, men enligt mickey var det en jävla bra kamera & själva nikon reklamen är tydligen filmad med just denna kamera. snäppet över nybörjare. så det låter ju jäkligt nice, vågar knappt hålla i den , haha.
jävligt dyr var den också sa han, så jag måste fixa en försäkring på den så att jag kan ha den i thailand :D
 
men är så glad för nu kan jag ta så fina kort på mina nära & kära, & om inte alltför länge på min nyfödda flubber <3
mickey du är verkligen bäst. skämmer bort mig på alla sätt & vis. me likey hehe.
 
och av mig fick han för andra gången gilt: TADADAAAAAAAAAA playstation 3. som han sitter fastklistrad framför nu. han fick fifa 13 av mama också. så ja. där lär ju han sitta i några månader framöver. men det får jag unna min kille, som han sliter för sin blivande lilla familj.
 
detta är sista julen på läänge som vi kan vara ego & köpa dyra julklappar, så det känns bra ändå att köpa "viktiga" saker, som vi vill ha. snart är det lägenhet & barngrejer för HELA slanten. fast det är jävligt kul det med!
 
jobbade ju idag. zzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz. har så förbannat ont i min rygg, något jag gör fel på jobbet. ALLA som inte visste frågade mig idag om jag var gravid. HELVETE hur mycket åt jag igår egentligen? varit borta 1 vecka & min chef klappade mig på magen & sa "¨ååååh madame du börjar bli så stooor!" hahah ja, uniformen passaar inte riktigt längre.
alla är iallafall så snälla & hjälper mig & inte låter mig slita & bära en massa.
tröttnade på att alla fråpgade idag så när en kille frågade mig sa jag "nej." han: eh... hehe.. jag: skoja! han: åååååååååååååååååh herregud!
 
HJAHAHAHAH ni skulle sett hans min. den gjorde min dag.
 
läst på en massa om graviditetspenning & denguefeber nu..
 
nu ska jag avsluta denna bibel & nog ta mig en liten powernap! imorn ska jag försöka få med mig babyn & mickey & se "berättelsen om pi".
 
kameran jag fick!
 
 
 
 
p.s jag vet nu vad halsbränna är. fy satan, detta var inte så kul. tror att det är spya som kommer upp varje gång.
 
 
/ sanera
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0