WHAAAT UUUP???!

kl 10 igår gick jag & mams på friskis & svettis (duktiga tjejor som var uppe så tidigt hihi) 

sedan  lekte jag med brudarna (minus min B, <3)  & krille.. jag, ems & krull tog plats i soffan medan katti & marie lagade suuuuuuuper god mat! hihi, mysig lördag.

idag lekte jag med ems. vi återlevde gamla minnen med att läsa våra bloggar från 2008 & äta brie & dricka PK. MUMS.

för övrigt, så hör man ej mig när man ringer mig & jag hör inte när jag ringer folk. så imorn ska jag & pappa åka skrika på dom på tele2 & jag har läst på inom konsumentlagen!

i veckan blir det lite jobb & på fredag blir det "genrep" på grönan med mamma, babyn, micke & (fisi dissar oss för hennes bondjävel.. BITCH!!) någon som är sugen?

och på lördag blir det utgång med emmi, katti & marie! jihuu. jag & ems har bestämt att vi ska köra favorit i repris - sommaren 2008! (eller ja, bara bli lite fulla & glada!) först den som spyr vinner! mohahhaha .. nu pratar jag i nattmössan.. (haha slemmmiiii)

p.s var tvungen att vänta på att kärringen (ems) skulle gå & lägga sig så jag kunde skriva detta inlägg så du har ngt att läsa imorn på jobbet..
det var ju även av del saker jag skulle göra denna vecka.. skriva blogginlägg så hon har ngt att göra på jobbet.. Hhahahaha ;p

'
slänger in en gammal goding från sommaren 2008 då!

GODNATT!
fan.. kom precis på att jag inte är i närheten av trött.. buhu..

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallan

Hahahhahah jävla jude!! ;D

2012-04-23 @ 11:34:06
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

hahaha whaaaaaaat up niggahhh!?=

2012-04-23 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0