bored

1. Hur gammal är du om fem år? 27 jävla år!!!!!!!!!!! *ångest*
2. Vem var den sista du träffade? mamsi
3. Hur lång är du? 1,64 typ
4. Vilken var den senaste film du sett? titanc serien som går på 1:an
5. Vem ringde du senast? syster
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? till bini, "hej bini! vad gör du på lördag? älskar dig, världens finaste vän. atck för att du förgyller mitt liv."
7. Vad är dagens planer? hämta babyn & sedan baka bullar till mormor som fyller år & sedan hem till henne!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? hmm ringa tror jag
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda, dock aldrig har dom varit gifta
10. När såg du senast din mamma? ca 2 timmar sen
11. Vilken ögonfärg har du? millderade, grön blå typ
12. När vaknade du idag? kl 7
13. Har du någon gång hittat en katt? säkert
14. Vilken är din favoritplats? hmm.. på mickes fönsterbläck i hans rum.. älskar att sitta och kolla på stjärnorna och kyrkan på natten.. hahahahahah
15. Vilken plats föredrar du minst? varsomhelst när det är rusningtrafik, eller trängseln till baren hehe
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hoppas jag bor nära min bini med micke & barnen albin och lily!
17. Vad skrämde dig som barn? clowner efter jag hade sett "det"
18. Vem fick dig att skratta senast? mamma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ja dessvärre
20. Har du stationär eller bärbar dator? både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig? pjamas
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? jo men det har la hänt hhehe
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor utomhus , barfota hemma
26. Är du social? haha ja mamma sa senast för 2 timmar sen "ojoj du har alltid ngt att säga " haha (hon är likadan)
27. Vilken är din favoritglass? ben & jerry's - half baked.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? tuppa av
29. Tycker du om kinamat?yes
30. Tycker du om kaffe? yesbox. innan kl 9 imorse hade jag druckit 3 koppar haha
31. Vad dricker du till frukost? juice , kaffe / te
32. Sover du på någon särskild sida? innerst
33. Kan du spela poker? neeeeeeej
34. Tycker du om att mysa? JAA
35. Är du en beroendemänniska? ja dessvärre. både för & nackdelar
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nja, inte ngn som jag kommer på nu
37. Vill du ha barn? jaaaaaaaaaaaa! NUUUUUUUUUUUUUU
38. Kan du några andra språk än svenska? english
39. Har du någonsin åkt ambulans? yes sir
40. Föredrar du havet eller en pool? pool, livrädd för vad som finns i havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? ja
43. Har du någon gång testat narkotika? nej du!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en snus
45. Vem är den roligaste människan du känner? haha bini, micke, fisi, emmi, mamma, pappa.. haha dom får mig alltid att skratta.
46. Välj ett ärr på din kropp?
har jävligt många på mina händer tack vare fisi i sina krigsdagar
47. Vad har du för ringsignal? någon som fanns på mobilen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? yes. mina små skor hänger i mitt rum
49. Flirtar du mycket? flitrar alltid med ems
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hos mice.
51. Kan du byta olja på bilen? HAHAHAHAHAHAH
52. Har du fått fortkörningsböter? har inget körkort.
53. Vilken var den senaste bok du läste? "jag är ozzy"
54. Läser du dagstidningen? japp
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? alltid
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? rix fm just nu
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? minns ej
59. När var du i kyrkan senast? oj minns ej

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Ems

51. Kan du byta olja på bilen? HAHAHAHAHAHAH



hahahahaha, misströsta icke, jag skall lära dig ;) haha!!

2012-04-18 @ 21:02:19
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

Åh fan... Det kommer bli jävligt kul!! :D

2012-04-20 @ 17:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0