failure is not an option ?

FYFAN vad taggad jag börjar bli nu! satt precis & läste en massa om st anton, folk som var där förra året.. ÅHÅHÅH så taggad på den där afterski:n att jag svimmar lite.. haha. bini & fisi, NI MÅSTE KOMMA NER!

jag som har varit lite förvirrad, känt både att jag vill åka & samtidigt inte.. men som mamma säger; sen kommer du inte vilja åka hem!
hoppas bara på jobb nu, för vädret är typ samma som här.. och då blire inte många tursiter & då kanske det blir svårt med jobb.. men har sökt lite barnpassning 1 månad iaf!

om det är så att jag vill åka hem tidigare pga jobbrist/ mamma-pappa-pojkvän-syster-bini brist så verkar inte det vara så svårt att hitta någon som vill bo där. och det känns jäkligt skönt att veta det.

nu börjar jag inse att det är dags snart, lilla skitungen ska lämna boet. det ska bli kul att se hur jag klarar mig.. haha har ingen mamma/pappa i samma land om det skiter sig som man kan åka hem till.. tur att man har en moster 3 timmar ifrån! ÅÅÅÅH lilla mamma & pappa! nä, nu kom känslan om att jag inte vill åka igen.. hahahahaaha, FAN vad dom är bäst. jag känner redan nu hur jag kommer inse där hur bra jag har det här hemma.. ehehehe.


känns skönt att detta blir av. detta var från början en idé från 2 tjejer (& jag var ej en av dom) och sen kom en 3e tjej in utan hennes vetskap (jag) & hon skulle aldrig lämna sin kille, men sen blev allt skit & den där tjejen ville lämna allt. och nu är allt bra igen & hon ångrar sig inte. eller ja. tanken om att säsonga ngnstans har ju alltid funnits. och det visste ju han. man måste följa sina drömmar!

och sen blev det bara 2 tjejer som drar iväg. jag & emma trefemma. hon är väl inte drömmen för en mamma & pappa att dra iväg med, då det är JAG som alltid får hålla koll på BÅDAS saker.. har nog minskat hennes "glömt plånboken igen måste beställa nytt kort" med 95% .. hihih. men hon är härlig iallafall. pappa gillar henne. hon har ju alltid med sig något gott hem till oss!


kommer sakna micke något fruktansvärt. såklart. vafan vi var paret som inte hade sovit ifrån varandra på typ 2 år.. men jag tror detta blir bra för oss båda. han blir tvungen att komma igång med sitt & jag med mitt. eller ngt.
jag vill se världen. jag vill inte göra som alla andra, jobba, föda barn, the big svensson life. jag vill göra på mitt sätt.( och det har jag tydligen gjort sen den dagen jag kunde prata..) vårt sätt.

10 dagar kvar.. mamma gjorde en av mina favvorätter häromdagen. kyckling & broccoli paj. nu är det nära. åhåhåhåhåhåhåh.
hoppas jag klarar detta!

failure is not an option! eller failure is always an option?


världens BÄSTA pappa!


världens BÄSTA mamma!


/ sanera



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0