löfte

Jag & mice var och beställde ringar för några dagar sen.. förhoppningsvis hinner vi få dom precis innan jag åker.

vi vill inte "etikett:a" allt.. vi kallar det löftesringar. ett löfte om förlovning, barn, micke skaffa jobb löfte. haha. vi tyckte förlovning lät för vuxet.. hahaha. detta skiter dock min mamma i & är överklycklig. men hon frågade mig; men det känns väl skönt med ringar?
haha om det gör. han är märkt. och ingen av tjejerna som tänkte ragga på han vet inte att det inte är förlovningsring .. mohahahaha ;)


älskar dig så att det gör ont. du är bäst.

är på något sätt glad över dendär pausen. känner mig typ helt nykär, det värker i hela kroppen typ. haha.. love it. bästa mannen. någonsin. (förutom papap då. men en kille kan aldrig tävla mot en pappa, iallafall inte mot en sån som min.)

/ sanera


Kommentarer
Postat av: bini

hihi told ya (på ett bra sätt!! <3)



BRA då är ni märkta :D hihi <3 mina favoriter!! happy for u!

2011-11-21 @ 18:42:16
Postat av: Marie

Grattis finisar! <3

2011-11-22 @ 18:50:51
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0