vaken om natten & drömmer på dagen

Sitter här hos mice & spelar adele på högsta volym. blev precis lämnad för att han ska hjälpa ogmar att flytta.. jag skulle egentligen med, men insåg ganska snabbt att jag inte skulle vara mycket till hjälp, jag tänker ju inte bära tungt. så överlät det till killarna istället :)

jag och mice firar 2 år & 6 månader idag! och jag nu officiellt hans längsta förhållande! (o förmodligen hans jobbigaste!) haha..

vi ska fira detta genom att äta på typ den mysigaste resturangen jag någonsin sett. han ville egentligen gå dit till alla hjärtans dag sist, men det var fullbokat. och nu visade han mig det.
le rouge bar

lääängtar redan, så jäkla mysigt!


drar till österrike den 27e november. på senaste tiden har jag fått en jävla ångest. eller resfeber. eller jag kan inte förklara vad det är. eller så kan jag det; seperationångest. har aldrig varit utan mamma,pappa, syster,micke, vänner osv såhär länge. men jag måste göra dethär, för att veta att jag klarar att stå på egna ben. det ska bli så jäkla kul! men av någon konstig andledning (eller så är det inte konstig alls) så har det blivit så jäkla bra mellan mig och micke igen. han är ju världens bästa kille (vilket jag ALDRIG har tvivlat på!) men jag verkligen inser nu att jag aldrig ska leva utan den där mannen. för det vill jag inte. han har börjat inse att jag verkligen ska åka och börjar ta tag i saker och ting. och jag tror inte det skulle ha hänt om vi stod kvar och trampa samma vatten tillsammans.
just nu är allt lite luddigt för mig. jag vet inte varför. eller jo, detta är den största grejen jag har gjort i mitt liv hittills. men binis & mice (& jag hoppas VERKLIGEN fisi) kommer ju ner & hälsar på.

och juste i fredags var jag & mice & käkade på thaibåten! mysigt som fan.
och min lilla kille ozzyboy blev biten av en hund i örat när han satt helt stilla. och så har det blivit infekterat.. stackarn, munkorg och äter pencelin. min lilla älskling.

åh vad jag egentligen hatar att skriva i denna jävla blogg. bara för att vissa människor är patetiska.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

haha, alltid avslutar du med en negativ kommentar ;) förresten, du kommer ha så roligt på resan! du kommer inte ångra dig sötis :) men vi kommer sakna dig!!!! <3

2011-11-01 @ 17:15:49
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

Haha ems, jag kan ju inte sluta med det nu.. hahah typiskt mig ...tänkte inte ens på d..!

Och jag kommer sakna er!!!

2011-11-01 @ 18:20:52
Postat av: Ems

Hahaha ja, typiskt dig, min neggo-älskling!!! :D <3

2011-11-03 @ 09:23:01
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wehooo.. vi kanske slutar upp i NY eller L.A ändå ra :D <3 hahaha love u 2 guys.. mice and SICE :D

2011-11-13 @ 09:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0