värkkkkkk

visste inte att man kunde få ondare än vad jag hade.. men sen fick jag mens & så märkte jag att visst kunde man få ondare.. S.K.Ö.N.T.

kom nyss in från en promenad med min misse sandra. myyyyss.. vi vill ha sommar & fylla. och det luktar hästbajse ute= våren är påväg!!!!!!!!! *happy*

näää, nu ger jag upp & hoppar i sängen! trötttttttt & kraftig mensvärk & annan värk. ska lindra detta med choklad :)


min misse.

p.s HAHAHA. min pappa sitter & kollar fotboll & hör hur han pratar med sig själv.. "fan det där är ju offside?!" AHHAHA GULLE pappa! d.s

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Dan pratar alltid med sig själv när han kollar fotboll xD hahah! Knäppa killar ;D

2011-03-09 @ 09:09:04
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sandra

MISSE! <3

2011-03-09 @ 17:43:34
Postat av: sanera

MISSE .. "jag ska klappa dig mothårs..." bitchyyy <3

2011-03-10 @ 16:56:39
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0