hem & tillbaka & hem & tillbaka igen ..

back. satt på sjukhuset i typ 6 timmar.. doktorn jag fick först var typ bara några äldre än mig.. först verkade hon bra, men sen så JÄVLA dålig.. när jag frågade frågor så fick jag svar "det kan jag nog inte svara på .." då tänkte jag "nähe & VAD I HELVETE GÖR DU HÄÄÄR?!?!??!?"
undersökte hon mig..... och tröck där jag hade ont som fan.. "oj, de gör så ont?" & igen & igen & igen.. tillslut lackade jag. & sa att hon inte fick undersöka mig mer..
 hon: jag får inte kolla blabla (kommer ej ihåg vad..)
jag : nä..

hon: nä okej, men då hoppar vi det.


sen så skickade hon mig till kirugen.. och massa mer prover & massa skit. vid det här laget har jag JÄVLIGT ont & ville hem. jag skulle hem, ska INTE sova här. dom var oroade för att ett prov dom tog på mig förra veckan var 1 & nu 10, så det går åt FEL håll & då blir man orolig tydligen.. så det var inte bra, inte farligt men verkligen inte bra.
och min smärta har blivit värre & allt tyder då på att det går åt fel håll. tydligen så kan det ta längre tid för vissa  kroppar för att absobera upp vattnet, också om cystan var stor vilket man tror.

sen iaf så kom kirugen & var trevlig & körde upp 2 fingrar i min rumpa :) hon ville inte att jag skulle göra detsamma .. KIDDING (det ville hon säkert..) pappa & katti sa åt mig att köra bitch stilen, så i did.


hon: ja, vi vill lägga in dig för obse..
jag: men jag vill inte sova här..
hon: men vi vill ta tester & ..
jag: fast jag vill verkligen inte!
hon: okej, då ger jag dig ett alternativt .. antingen lägger vi in dig nu eller så får du komma tillbaka imorn & göra tester osv..
jag: okej!

så ska tillbaka dit imorn vid typ 8-9.. micke jobbar åt mig, skulle ha jobbat.. men så det var typ ingen som kunde följa med mig :( jag åker INTE själv! men min snälla pappa ställer upp! & micke skjutsar.. som har följt med mig & gått upp så jävla tidigt osv & ställt upp för mig.. TACK HJÄRTAT!


mina killar <3

HAHAHAHAHAH. mamma har duschat ozzy.. och han ser ut som en dränkt katt..
men så kollade jag & micke på han.. han SITTER upp & somnar! HHAHAHAHAHAHAHAHAH..
han blundar & nickar till.. HAHA vägra lägga sig? nä så nu står hela familjen & kollar.. HAHAHAHAH ser så kul ut! :'D underhållande hund!! <3
nu bäddade vi ner han i en filt & slutade roa oss på hans bekostnad :)

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Det är bara att ringa idag om du har tråkigt och vill prata en stund :) jag kan tyvärr inte ringa dig för jag har inga pengar på mobilen..

2011-03-05 @ 08:10:47
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0