noooo

idag är det torsdag & en vecka sen jag åkte in. jag har fortfarande ont & nu ringde jag & pratade med en barnmorska.. alltså grejen är : jag har fan inte råd att åka in igen.
micke skriker att 350 kr är inget mot att man inte blir steril.. men om man inte har 350 kr så vad gör man? redan skyldig sjukhuset 350 kr.. ÅH. men hon sa att jag ska åka in. men det vill jag inte. men ska ringa avdelningen jag låg på... och hoppas dom skickar över en mirakelkur via telefonen!

JAG HATAR DETTA. & att micke skriker att han dör om jag är steril.. EH jag dör?!

nu sa han att jag är den bästa diktatorn efter hitler :( och före saddam hussein.. för jag är så bra på att härska?mohahha jag tar det som en komplimang :) & nu säger han att han hoppas på ett jobb som han tjänar bra på så han har råd med alla mina skor .. vilken man. hihi. sötisen. är nog inte så dålig på att härska ändå ;)

blä blä. måste  väl ringa sjukhuset .. nu börjar jag faktiskt bli orolig, då det känns  illa nu ... kill meeeeeeeee. hur länge ska man behöva ha ont?! & dödsförkyld på det :/ hostat sönder lungorna..


jag vill inte!!!!!!!!!!!!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Mary

Hur långt har du kvar till frikort då gumman? :/ Usch, inge kul för dig att vara så sjuk!! :( Vila och gör som sjukpersonalen säger <3

2011-03-03 @ 16:57:47
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0