new darlings



dessa såg jag idag. & är man sjuk så får man tydligen "krya-på-sig" skor av sin man! (eller jag får tydligen det..!) visste ni det?! jihuuu snällis.
men ska handla dom imorgon, då hon som jobbade där var så JÄVLA otrevlig så då ville varken jag eller micke köpa där.. haha..

FAN. hatar att vara en 36/37, antingen sitter dom för åt vid tårna eller LITE för stora :/ VILKET väljer man?!

fått order att jag måste vila. fick inte gå runt länge idag..
micke: DU MÅSTE VILA!
jag: det är tråkigt! *ser akademibokhandeln* då vill jag ha en bok!
micke: okej! åh bokrea på åhlens! dit går vi! *hittar elsas värld (den jag vill ha) för 69:- ist för 179:-
jag: JIHUU

så nu ska jag läsa efterlängtade 2:an! :D sysselsatt i några dagar iaf..


/ sanera

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0