snodd

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött, lite ledsen men samtidigt glad
Favoritgodis: lakrits & choklad 4-eveeeeeer
Är det nåt du absolut inte äter: korv
Kläder just nu: mjukisar, linne & en tröja
Musik just nu: ozzy osbourne "crazy train"
Vad sa du senast: "vad duktig du är !" till micke.
Om du var tvungen att leva i en annan tid, vilken skulle du välja då: hm. trolltider, om det finns en sån tid? :D
Fisk eller badkruka: beror på.. föredrar att bli kallad delfin, för det sa alltid mamma & pappa.. och säl.. hehe.
Saft eller alkohol: hahahaha. ROSÉ!!
Hur många kuddar sover du med: 2 eller fler
Favoritväder: sol & sommar, vår tackar man ju heller inte nej till!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: vänner, lypsyl & rosé
Spelar du nåt instrument: nopp
Morgon- eller nattmänniska: natt .. hahahaha morgon? HAHA
Sparare eller slösare: haha. alltså slösare.. men anser ju att det är saker jag behöver. skor. behövs alltid ju.
Bästa film: satc & green street
Tror på liv på andra planeter: men ja! det verkar som jag är den enda vettiga som förstår att det är omöjligt att vi skulle vara det enda livet här?! hallåååå?
 Kommer du ihåg din första kärlek: mickey boy
Älskar du henne/honom fortfarande: alltid
Har du några homosexuella vänner: nää! eller? ;O
Tror du på mirakel: kanske. vet inte.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja & nej. beror på hur mkt jag har ätit.. haha, nä men det kommer till en viss gräns då en & samma person inte orkar mer, tyvärr.
Ser du på kärleken som ett misstag:  what? nää verkligen inte!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: albin & lilly = 2
Bio eller promenad: både och! men mest promenad.. hatar att sitta still! min kusin kallar mig adhd barn ;/
Är du kittlig: hahahahahahah oh yes!
Snarkar du? enligt micke, ja.
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? japp.
Äckligaste insekten: spindlar
Största svaghet: envis som fan (tydligen) rastlös, att jag aldrig tror på mig själv! fan också..!
Det här är jag bra på: inget? hahaha. jag vet inte .. jo! att lyssna på folk var det en herre som sa i fredags!
Bästa bok? hmmmmmmmmmmm. ozzy osbourne!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga! eller så skulle jag välja att jag kunde stoppa svält!
Vad vill du jobba som? ngt jag trivs med!
Chips, morötter eller godis? godis & kokta morötter! haha ..
Pizza eller hamburgare? pizza!
Skriver du dagbok? ja .... inte så ofta men ja.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har 2 tattoooos.
Var nånstans?
mellan skuldrorna & höger skinka.. haha..
Stökigt eller välstädat? alltså jag vill ju ha välstädat, men jag har sällan det.men som sagt lisen, organiserat kaos!!!
Gungar du på stolen? nepp
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ehm. är så jävla höjdrädd, men ville det förut, men vågar nog inte .. *fegis*
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger, alltid. farmor skäller på mig :)
Är du rädd för blod? inte rädd.. tål det bra inte!
Saltar du på maten? japp, helst utan att ens smaka.. haha då får man skäll av pappa.. "MEN smaka INNAN du saltar!" hehe..
Gillar du att sjunga? hahaha ja , fast jag suger ju ,, hohoh
Anser du att du är stark? haha nää
Brukar du sola? i  3 sek sen ger jag upp haha.. (om vi pratar naturlig sol alltså)
Vad gör du om du får hicka? försöker hålla andan & svälja 10 ggr, kommer väl till 3 men det går bra! micke som lärt mig, hehe.
Röker du? när det är fest ..................
Snusar du? NEVER
Använder du knark? näääää!!!!!!! aldrig testat.. så hoppas jag att det förblir?! (vågar aldrig säga aldrig för då kommer jag väl bli en narkotika missbrukare snart...)
Kaffe, te eller inget? kaffe, te, latte osv..
Har du en besatthet? min lypsyl.. min mobil.. klarar mig inte en dag utan musik! men det är väl ingen besatthet? ingen vettig människa klarar sig utan musik!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0