sunny wednesday

morgonen började vid 9. slår igen dörren & springer till bussen.. FAN busskortet.. springer tillbaka , FAAAAAAAAAAN NYCKLARNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kul. som tur var räddade farbror med mig som hade nycklar!. sen fick jag ta en senare buss & möta mormor, vi skulle ju till tyska ambassaden. tillslut hittade vi & fik lämna in väskor, mobil osv.. haha kände mig som en fånge ;p
där gick det ej så bra som vi hoppats på, men men! det löser sig!

sen åt vi lunch, lax & spenat paj MUUUMS,.. efter det åkte jag & mormor till hennes kompis agnes som är 94, som bor på ålderdomshem på söder... haha sötisen .. hon blev så glad att vi kom. "halllååå hallååååå" satt hon och skrek på personalen, jag & mormor kunde inte sluta skratta.. glad för blommorna. sen när vi skulle gå så hade hon glömt bort att hon bodde där & trodde jag bodde där.. hahaha..
 ååh, vill jobba på ålderdomshem, sötisar. KUL ju! inte dementa, utan bara vanliga gamlingar :D .. men min mormor, pappa & mamma ska INTE bo på ålderdoms hem.. dom får bo med mig!

sen promenerade jag & mormor & sen åkte vi hem :) efter det så åkte jag direkt till bini.. & så promenerade vi i över 2 timmar.. en maaaassa prat, MYYYS! bff! LOVE U!

  
<3

& nu ligger jag & kollar bb med fisi.. dagen började inte så kul, men blev ju supermysig! träffat mina 3 sötisar :) dock inte mannen.. sov själv inatt & förmodligen idag med,. hihioh.

imorn är det kryckan & sen blir det handledarkursen för körkortet med syster & farbror..! är man på gång nu eller?

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0