sun

sitter & väntar på mackan & phille. vi ska åka någonstans & kolla kläder. men jag mår inte så bra .. så inte stan för då kan jag inte vila sa mackan.

måste vara någonstans jag kan sätta mig ner när jag mår dåligt.. haha.. dom tar bra hand om mig iaf, kan inte säga annat!

micke tror alltid att det är vår så fort lite sol tittar fram.. AHAH nu har han solbrillor & tunn jacka.. och så körde han öppet med solrutan på taket på bilen elelr vafan det heter.. HAHA. "summer is here baby!!" micke det är 2a mars? men det ignorerade han .. ;p


nu är dom här, BYE!!

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

haha än är det inte sommar ;) man får inte låta sig luras av att solen är framme, då kan man bli förkyld om man klär sig för tunt ;D hehe..

2011-03-02 @ 19:34:30
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0