snart så

då var det toRsdag igen. & imorn är det en av mina 2 favvo dagar - FREDAG! & sanera "får" dricka..! JIHU!! nä. men jag hoppar över smärtstillande imorn, men vet INTE hur detta ska gå för jag har så jävla piss ont :/ ..

jag & natta har icke festat på 2 helger, hehe. hur detta slutar vet nog ingen. skulle behöva min wingman B, men hon har 3 vovvsingar att ta hand om. det finns ju en känsla som gör att man kanske bara ska stanna hemma imorn, men som vanligt så går jag inte på den där känlsan. jag kör bara. lyssnar på den där förståndiga känlsan har jag då aldrig gjort. blöhö. varför inte kan man fråga sig?

igår blev det öl med andreas. fast det blev cola light för mig. sen joinade denize. & sen nico. denize är vår nya knarkarhund.. HAHAHAHAHA. andreas har en affärside. & en har jag & andreas ett uppdrag inför imorgon. det blir svårt, men vi SKA lyckas. det var en trevlig kväll, nico är lillpappan åt andreas haha.. "har du inte ätit middag?!?!?! nu åker vi & äter!!" & "du ska inte sjukskriva dig imorn!" ..
det diskuterades strippor & jag anser att inte ALLA strippr knullar osv för !"rätta" pengar. dom ville inte hålla med mig . "allt har ett pris."NJA på den. men men.

men så vin imorn då. min gamla vän, dig har jag saknat! hihihoh.

och idag mötte jag & micke upp mormor!!! hon kom hem från schweiz idag, varit där i 2 (?!?!?) månader.. bjöd på lunch & massa prat. ÄLSKADE. haha hon tycker att jag & moster är dom enda som lyckats hitta de 2 snälla männen i världen.. HAHA naw.. "micke du ärt så snäääälllt!!" inte bara mig mannen gör nöjd!

och.. VAFAN hände med vädret?!?!?! kollat massa sommarbilder.. så GE MIG SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



HAHAHAHAH.. i somras.. typ 5 på morgonen? micke fyllde 22.. vandrar i tanto.. senare har vi sopkrig.. haha men så ser vi detta träd.. jag får inte klättra för att jag skulle ramla i vattnet. (as packad, jag & mackan gick till zinken & handlade ramlösa åt mig, jag trodde vi var borta i 15 min, men det var visst över 1 timme.. AHHA) MINNEN! och anders var så jävla packad så han kunde inte gå.. HAHHA.. ojoj.. GE MIG SOMMAR!!!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0