sicko

mår piss. har feber. och förkyld som fan. helt JÄVLA död. och min värk har ej släppt tvärtom.. FAN. orkar inte...... måste väl ringa sjukhuset imorn då. jääävla tjat. SÅ JÄVLA ONT.. dom sa ju att det skulle gå över........

lär ju inte bli ngt party i helgen heller. men det gör inte så mycket faktiskt, min kusin sa att min kropp måste vila.. han har nog rätt. och så jäkla tråkigt hade jag inte helgen.. får dra grabbarna till bion istället för krogen! då kommer dom älska mig! *not* någon som är på?
 

och nu när jag ligger såhär sjuk, så ser man vilka som är ens ÄKTA vänner.. TACK!! <3


grattis på födelsedagen. hoppas du blir snygg igen. :)


/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0