partaj

i fredags blev det party in the garage juuu! innan blev det make up med systrarna binis & ninnis (aka snyggingarna) hahah bini offrade sig för laget & testade en vaxhårspray (?) hahahahahaha.. sen kom patric, micke & patrics kompis. i garaget blev det party & vända bilar.. hahahah galna. drack lite för snabbt. hehe. hickade i 38 år :)

i lördags firade vi fisi.. linn kom & överaskade oss! hahaha hoppade på henne, glada tjejer :D PARTYY! egentligen skulle jag ju ut med grabbarna , men pallade inte så stannade kvar på festen! & hade grymt kul.. bögarna är bäst på party :D haha dansade satan med lisens bögkompis pojkvän .. haha :D

 & jag gick & tjatade på linn att jag inte kommer bli full.. sen blev det hemgång. tur att jag ej hade så långt ;p men vad hjälpte det när míckes polare ringer & snackar med mig i en timme haha. han stod ute på rökrutan för att prata..

HJAHA. micke var as full. kunde inte ens snacka. så ogmar lovar att han fixar så han kommer hem eller sover hos han.. slutar med att jag går in & deckar i sängen & väntar på linn & säger till micke att han INTE får sova i min säng, då linn sover där.. haha vid 3 hade ogmar ringt mig & förmodligen undrat var micke var. han hade bara stuckit.. haha. hans mobil hade dött, ingen aning om vilken buss han skulle ta.. kommer hem.. våldgästar lisen, alice & kajza. kan ej snacka. dricker mer öl. hha. går & lägger sig EMELLAN mig & linn. haha stackars linn,.. micke var fortf full när han vaknade ...........

söndagen blev seg, middag hos svärisarna! mys!



igår var det videogalan, oooou där jag & micke träffades för första gången ;) det var på cirkus på djurgården, men jag hade ont i huvudet & mamma skulle jobba & binisen var ju sjuk :( så det blev en tidig hemgång!

idag blev det kryckis.. :D och imorn fyller en bajsunge år :O om 52 minuter för att vara exakt! haha :D PARTYYYYYYY!!!!!!!!

och vad vore inte en dag utan ett av mina sammanbrott? hahah. tacka vet jag sandra som mötte upp mig på 30 sek med jackan hängandes.. vänskap. <3

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0