20 going on 21

vart ska man börja då?

idag gällde jobb, kolla syster & hålla handen när hon tatuerade sig. JÄVLIGT snyggt blev det & lite ont i handen fick man :) haha men det är lungt! duktiga tjejen!




sen kollade vi lite affärer & sen när vi kom hem så städade jag mitt rum. (hos mamma) eftersom hon fick damp på mig tolv på natten när jag ska upp 6. kallade mig baglady, inte ok. så nu är hon så STOLT (jag med, man KAN sitta vid mitt skrivbord & se ytan på byrån) & fick en låda över! SHIIIIT..

sen när min näsa var fylld med damm så gick jag, sandra, adriana, ozzy & luigi på en promenad. & sen städade jag lite till. & när är jag piss trött :)

& imorgon fyller jag 21 & min mamma frågar HELA tiden "sandra, är du ledsen för att jag jobbar imorn? , är det okej om vi inte sjunger för dig?" hahahahahahahahahahahahahaha. min söta lilla mamma. klarade 20 utan henne ;) hon blir "arg" när jag säger det. för övrigt, sjukt att det är exakt 1 år sen jag & micke var på koh mook nu & sen imorn simmade vi i en grotta & åt gott & levde livet... SICK. hade gärna varit där igen ;)

min lilla fisi fyllde ju 18 i fredags. HAHAHA. ni missade ngt. ett mer utförligt inlägg kommer senare. men det innehöll; tuggummi i mitt hår (klippte av en lock.. haahhahahaha) , lisen spyr med sina chefer, lisen blir buren av mice medans jag & sandra letar taxi (hallå haninge all over igen?) hångel.. & en stupfull lisen såklart. hon är glad att man bara fyller 18 en gång. förstår henne. :) min söta tjej!


imorn blire fika med pappa i farsta & sen äta middag med mamma, systrarna, mormor & mice & en liten cider på det sen kanske ;) . middag med pappa, farmor, peppe, lucas, lisen & mice åt jag igår. mys :)

presenter. inte min grej. vill veta vad som händer liksom. HAHAHAHA nörd. jag & micke har ju aldrig firat min födelsedag med presenter... hahahaha.

nu grattade världens bästa vän mig , bara för att hon ville vara först! :)

näääääää. SOVA!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0