stoppa mig

helt förvirrad.
Jag förstår ingeting, men samtidigt känns det som att jag förstår allt. och det skrämmer mig. hur gör jag? vad gör jag? VAFAN är det som händer? varför i helvete räddar ingen mig? oss?

jag gör som vill alla gör , som jag har lärt mig; ignorerar problemen & skjuter dom in under längst ner någonstans. men när det inte går längre då? när allt bara bubblar upp hela tiden? jag vill fortsätta blunda, men jag håller på att bli galen här.

det här är fan sinnessjukt. & jag vill inte vara med. jag vill bara vara. fan. allt går så snabbt. jag vill inte.

säger jag det högt till DIG så är det sant. och det får det fan inte vara.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad är det som händer gumman? :(

2011-07-31 @ 20:57:29
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0