snart så flyger du bland stjärnor


sådär nu har jag testat HELA min garderob.. INGA bra nyheter.. fyfan.. antingen är det för somrigt, eller för fult eller så har jag använt det 2360 ggr.. så .. jag MÅSTE till stan imorn.. någon som är på? bini & emmi? NÅGON?
jag & denize sökte efter kläder idag.. men utan lycka! blöhö..

imorn blir det iaf PARTY.
 jag till pappa : imorn blire UNTZ UNTZ!!
pappa: jag vet inte ens vad det där betyder..
jag: det betyder : UNTZ UNTZZZZZZ *dansar*

pappa: *skakar på huvudet*

hah micke var as glad för bini skulle med. tills han kom på (citerar han rakt av) : nä fan.. det är ju bini som vill festa hela natten när hon är på humör.. MOHAHA nog är hon på humör!! med sin nya regel & allt... men imorn går vi hela vägen.. haha det där kan misstolkas (fast bara om man heter sanera eller bini..) FNISSSSSSS! (det där med..)

jihuuuuu imorn är det fredag när jag vaknar!!!!!!!!! VIIIN ÅÅÅH FAN SKA SUPA LEVERN I SMÅ BITAR YEAAH. nä, men om "omgiviningen" får bestämma så är tydligen att festa 1 gång i veckan varning på att bli alkis.. när man är 20?!?!?!? KOM IGEN. BITTERF*TTOR. ursäkta. men jag tycker det inte är kul att sitta hemma varenda jävla helg & hoppas på ett bättre liv när man kan vara ute & leva det! JIHU ..



/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0