happy

haha. satt & tänkte på vad man skulle skriva här medans jag klämde på mina tuttar.. HAHAHAHAH alltså dom såg ut att vara så jävla stora i denna tröja insåg jag nu. det värsta är att tröjan inte ens är tight! (läs inte ens ska vara tight...!) ÅÅÅh intresseklubben SKRIVER nu.

såååååååååå.

jag har varit sjuk. inte ätit på typ 3 dagar, förutom soppa. så jag hade ingen energi. & en jätteliten magsäck. som bara ville ha flied lice. (sötis bini guide eh saneran som inte kan ta beskrivningar......)
i fredags somnade jag 22. innan anna 8 år. K.U.L. micke tviiingade mig att sjukskriva mig. i söndags jobbade jag på solna mässan. cash i handen. NIIIIICE (sparas till lördag då natta fyller 20 , WOOOOOHOOOOO!)

igår lekte jag med sandra. hon hade en toppen dag! HAHAHAHAHAHA. karma is a bitch :) s
en undrar jag vad jag har gjort för jävla bra för att förtjäna en michael kors väska :O?! tydligen så behövde jag bara säga det till micke så skulle vi "fixa" det. okej? har jag glömt att säga, FAN VAD JAG ÄLSKAR DEN MANNEN! haha. nää , men glad tjej!
dock har jag även spanat på en SJUKT snygg gant väska. JAJA. väskan kanske var något tröstande då min man ville skeda med mackan & killarna ist för mig? (ja, mackan & micke sov i samma säng med ett täcke. STORT enligt micke.. yeye..) drack öl också.. så inatt sov jag med min syster, myyyyyyyyyyyyyyyys fisi! 

idag så åkte vi till kryckan i handen & jag frågade om dom behövde frivilliga medhjälpare... "jo, just nu med att sortera kläder.. kom imorn kl 8!" okej!! hon: hehe, nä skoja! men kom när du har vaknat!"
ALLTSÅ.. när jag gick där ifrån så fick jag tårar i ögonen för jag var så glad!! SJUKT jag är överlycklig för ett gratis jobb! :D så nu börjar mitt första volontär jobb, imorgon! JIHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

sen åkte vi & kollade på en mini data, rosa samsung. micke sa att vi skulle "sova" på saken. så imorn ska vi väl åka & handla den :)

mumsar på chokladen från kaffemaskinen.. MUUUUMS.! men vill ju helst mumsa (läs: smutta) på vin!


charming as usual!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: bini

MEN NICE!! Finns det något bättre än kärleksfulla generösa MÄN? :D hihihi..¨



själv vill man ju ha en balenciaga.. men fanns ingen kvar på schuterman :( .. FYFAN VAD LEDSEN JAG ÄR FÖR DET.. ytligt va.. :( men usch.. har ont i magen för det!! haha.. pinsamt..



fanfanfan...... BAJSSSS



Men kul att ngn (DU!) får en VÄSKA som finns kvar iaf min lilla vän :D ;D

2011-01-12 @ 03:53:51
Postat av: sanera

haha fast just dn jag ville ha fanns ju ej hehe.. men. hela mickes lön kommer ju gå åt + en del av min.. hahahaha.

2011-01-12 @ 18:48:08
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0