sjukling

mår piss. fast idag mår jag lite bättre. sen i tisdags har jag legat död i soffan. sprungit på toa .. BLÄÄ.. inte kunna äta något förutom soppa en gång om dagen :( ..
 någon form av vintersjukan.. och denna vecka skulle jag jobba alla dagar förutom igår.. så idag jobbar bini åt mig! sötisss!!

har inte duschat på flera dagar,.. haha EUW. & så säger micke igår "fan vad snygg du är!" & då blev jag liksom lack.. hur fan kan han säga det när håret är fettigare än olja, helt vit i ansiktet, springer på toa 24/7 ??!?!?!
jag: men du säger bara så!
micke: nää! det är fan SJUKT att du är snygg fast du är sjuk!
jag: käften!
micke: du kanske är sjuk för att du är sjukt snygg..

HAHA.......... fick iaf apelsin, vanilj & choklad glass :D muums.. han tog hand om mig heeela dagen & hämtade allt, sötisen.. sen ville han dra till dan. han ska alltid dra när jag är sjuk! så då blev jag arg..
micke: men det kanske finns ett sätt som får dig glad? ;) är det inte något du vill ha?
jag: nää bara dig!
micke: sööööötis! ett par skor kanske? *säkert kort*
jag: åååh, skor! njaaa..
micke: och ngt mer? :)
jag: vill ju ha den där ögonfrans serumet!
micke: men det kostar ju fan 1000 spänn!
jag: mm :) stanna hemma du ..!
micke: jag betalar halva.. får betala mina föräldrar en annan gång! & så får du skorna!
snart mina hihi

hahaha. alltså STACKARN. han har inte mycket pengar.. & dom går alltid till mig.. fast jag åker alltid dit när vi är i affäer (alltid jag som vill dit..) & så prövar han ngt & så blir jag såld för han är så snygg i den.. så får man bara se glad ut & betala & så går man till en skoaffär så ser jag glad ut sen :) nä men det går jämt upp! som tur är ihih. hahah. micke säger att typ hela hans garderob består av sånt jag har köpt till han (hur hade jag råd med det?.. hmm aha). men han tycker också jag använder de lika bra :) hahaahha .. SVAMMEL. mår baaaajs. svimfärdig.. krig i min mage.. bubblar.. var ute med ozzy nyss.. som ÄLSKAR snö, åkte efter han .. han är jäkligt stark för att vara så liten..!

på lördag ska micke jobba på solnamässan, som jag & syster jobbade på för några månader sen! & på söndag ska jag jobba där! skönt med cash rakt i handen! hihi, TROTS att det är vitt! NICE!

blää lägga sig i soffan med blöt hund.. myyyyyyyyyyyyyyyys! :D

/ sanera




Kommentarer
Postat av: bini

HAHa :D

Vill också ha den där ögonfrans grejen men sjuuukt dyr.. en sån vill man bara få, inte köpa :D haha



Härligt med generösa killar tkr jag! Ändå får jag så dåligt samvete om jag får ngt! HAHA.. men lyckan tar över :D .. och om patric inte skulle känna att han hade råd att köpa just "den" eller "det" skulle han aldrig göra det! så jag försöker tänka så hahaha.. men som sagt mitt samvete är inte att leka med.. :( haha :D !

LOVE UUU sötiZZ

2011-01-06 @ 15:56:38
Postat av: Marie

Snäll kille du har!!



Nice shoes :D

2011-01-06 @ 16:51:29
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: sanera

haha nä jag vet! men har hittat för typ 900 hos henne där vi gör våra ögonfranar & färg.. hon hade testat den & man såg skillnad!



haha jag vet, jag får skit dåligt samvete.. micke har typ 1000 kr efter lön.. men ändå köper han till mig.. hehe vilken tur att vi har generösa killar nu när jag tänker efter allt som jag har ssagt genom åren! HAHA.. & bini du är värd allt & alla pengar i världen!! :D

LOVE U!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-06 @ 16:52:13
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0