juste

den 30e maj - 6e juni (tror jag det var) ska jag, micke + hans familj m. flickvänner till spanien. för äldsta brodern fyller 30 & för att micke fyller år. såhär börjar micke vårat samtal:

micke: sandra, jag måste fråga en sak.. & du MÅSTE säga ja..!
jag: *håller på dö mitt huvud, vad nu då? ska vi börja i swingersklubb? ska vi ha öppen dör när jag kissar? VAAAD? * men nä!
micke: MEN Joooo snälla!
jag: MEN SÄG!
micke: men annars är jag den enda utan min tjej :( ..
jag: *anar vart vi är påväg* men ..
micke: vill du följa med oss till spaninen? dom betalar allt! vi behöver bara liite fickpengar!
jag: men alltså..
micke: bra :) du SKA med!

& tillslut blev jag övertalad, på några villkor. ny bikini som HAN betalar osv. haha. sandra tycker jag är knäpp som måste få saker för att åka med på en gratis resa. nä men ärligt. har så jävla svårt för bikni & mig.
 blää hatade när vi var på stranden i thai.. hehe. så detta kommer bli RIKTIGT jobbigt! men men... nu har jag lovat :( ÅH varför kan man inte vara normal & varar överlycklig för en gratis resa till spanien? istället bara för att se allt det negativa?!



denna tröja var min trogna vän på stranden :)


/ sanera


Kommentarer
Postat av: Marie

Sluta, du är fin <3

2011-01-13 @ 17:22:59
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0