en onsdag

imorse blev man väckt av mannen & en ros. sötnosen. & så hade han köpt frukost. frallor & phille (philadelphia) & så scrambled eggggs, notera. hahaa... sen blev det shopppping. snäll man. skor, det behöver man alltid. sen jeans det behöver jag på riktigt. så klämde ner mig i ett par. syster joinade också.. myyys. sen åt vi "fossia" som lisen säger ;p

och det var inte bara jag & fisi som shoppade.. hihioh mannen shoppade mest tror jag ;) ..


                                                 haha såhär kul har vi det med den nya datan...

imorn skulle det bli kryckan, men dom tyckte jag skulle vara hemma & friskna till.. så imorgon blir det låång promenad med mannen & sen träffa denize.

sen är det fredag!!! jihuuuu.. middag & utgång. äntligen.. längeseeeen bini & saneran satte klackarna i taket.. jihuuu kan bli farligt.. (inte så som du tror bini!! ihih )

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Katti

Hihi :) hoppas ni får det trevligt, gumman <3

2011-01-27 @ 19:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0