Det är okej o spåra ur o rensa huvudet på moln

här sitter jag helt naken.. hahahaha. har duschat, satt i linserna & packat ihop det mesta.. SHIT. jag var snabb som fan!  imorse vaknade jag upp med svullna ögon.. gjorde så j'äkla ont.. FYFAN. helt röd & svullen.. men nu verkar det mesta ha lagt sig! som tur är!

jag & bini drog till stan i jakt på något man kan ha på sig ikväll.. som tur var så hittade jag en blus! genomskilning.. sexigt woooohoo.. nä, men FAN vad kul det ska bli! SUPER taggad.. haha sanera har fått fram "the beast" hahaah KIDDING. men nu släpper jag alla tankar HÄR. och så går jag in med: FAN vadkul det ska bli istället! jag ska inte tänka. farligt.. jiuuuuuhuhuh


snart blir det bubbel & rosé & sushi hos bini & kitty.. har hört att det var längsen kitty festade! tant sanera ska nog hjlpa henne! :) sen kommer denize, natta & jessica! ska bli kul med att för en gångskull föra med tjejerna ihop innan man drar ut! jäkligt kul!! så jäkla taggad.. m'ärks? hehehehe

/ sanera





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0