2011

hade en jättetrevlig kväll igår med mina fina vänner! & god mat!!!! (det måste ni göra om, snacka om mat orgasm!!)


pappa tycker att vi har blivit vuxna som har parmiddag på nyårsafton, haha men det kan ju snabbt raseras! ;) kom hem vid 3-4 inatt? fick ÄNTLIGEN sova någourlunda bra iaf, me like! usch.. torsdag+fredags nätterna sov jag 6 timmar ihop på.......

men som sagt en  trevlig kväll med prat & skratt! LOVE YOU! dock saknades marie, väldigt mycket!


<3

första dagen på året började (som de flesta 1a jan?) med kebabtallrik på moonlight med micke & katti. sem blev det byteshandel så emmi kom till oss & micke till dan. kollade film & myste. mannen är påväg hem nu.. han beodrar mig att kolla datorer.. men.. sånt kan ju inte jag?!

work imorn. HOPPAS på sömn, börjar bli smått lack på att gråta mig till sömns..

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack gumman, saknade er också <3

2011-01-01 @ 23:15:04
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0