skrattretande

denna dag har INTE gått bra. började med att jag missade bussen & fick fråga min trötta (sura) pojkvän om skjuts till jobbet. sen gjorde jag topplistan & gjorde fel, var typ klar & FICK BÖRJA om från början.
världens mensvärk.. (måste till gyn & få tillbaka mina gamla värktabletter!!)

kommer hem & känner att idag ska jag äta lunch (hör inte till vanligheterna när jag är ensam hemma).. så jag var så sugen på brocolli & champinoner. & lite pasta. & så kommer jag upp.. allt är helt sönderkokt & jag får städa istället för att äta. (ja efter sammanbrottet då jag har kastat kastrullerna på golvet = ännu mer att städa..) men jag gav mig inte. hahah FYFAN gjorde om & gjorde RÄTT.  juste glöm INTE munsåret jag vaknade upp med.


JAG FATTAR INTE VARFÖR JAG ALDRIG KAN LAGA MATÄCKEL. ska fan aldrig göra det mer :) alltid när "jag & micke" ska laga mat. så får jag skära grönsakerna sen så blir jag bara sittandes där. får inte hjälpa till. samma sak alla hans killar är där. då får jag ett vinglas (inte för att jag inte gillar vin, men ingen mat i magen= jätte full sanera) i handen. & titta på. fast iof. jag gillar att kolla på när KILLAR lagar mat.. mohahaha. mickes mamma såg oroande ut när jag micke s att det bara han som lagar mat av oss. & att det enda jag kan laga utan att misslyckas är nudlar. HAHAHAHAH. äh, man kan ju inte sluta handla thai tex, då har dom ju inge jobb kvr & det vill inte jag bidra till! :O
hehe. öva säger dom. bini sötisen ringde upp mig när hon såg min facebook status. en vän man kan lita på minsann! nu äter hon också brocolli :) *suktare*


LOVE!




jag har mens. japp. min enda förklaring till allt. kinapuffar, jag älskar er. hejdå.


/ sanera




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0