hemma en fredag..

klockan är snart 1 en fredags kväll/natt & i vanliga fall & egentligen så skulle jag har varit ute nu, suttit i taxin med killarna.. MEN NÄ. bara för att jag har fått morfin.. BAJS. DET tar vi igen nästa helg! det har alla lovat nu! tänker tvinga med grabbarna också! ihihoh

killarna drog precis härifrån micke.. planen var ju att vi skulle förkröka här hos micke idag, men så blev det som sagt inte. micke frågade mig om jag verkligen orkade ha dom här, och helt ärligt orkade jag inte bara ligga ner som jag har gjort i snart 2 dygn. så jag har haft en toppen kväll med världens snällaste killar.. i mjukisar & osminkad. en fredag. cola light i handen när alla andra hade öl..

jag & oskar låg i sängen när rasmus spelade gitarr & micke sjöng för oss. sen stämde oskar in & sen kom phille och körde stryketräning.. hade så kul ikväll. det behövde jag, fast jag har nog alltid kul med dom där galningarna.  rasmus pratade med min mamma i telefon (haha what?) "tjena gumman!" micke : pratar rasmus med din mamma!? hahaha.. vid 23 så rakade micke & rasmus oskar..
oskar: rasmus, du är ju jävligt grym på det här, så micke kan väl göra det här?

hahahahaha. ojoj. skrattat så jag har ont i magen. snuttarna har varit orolig för mig.. nu är man lite känslosam här men, vilka killar, är så jäkla glad att micke har dom. & att jag har dom. mackan ska fixa mitt cv. han tvingar mig till en fotoatoumat . "ska man gör det, ska man gör det ordentligt". haha, så sant! sen ska han hjälpa mig med jobb.. och mickes framtid. hans killar bryr sig så jävla mycket. dom har stora planer på han. haha :) sen har vi hunnit snacka relationer.. en kille är kär.. hiih. "sanke, det pirrar liksom när jag pratar med henne, jag blir nervös när jag ska prata med henne i telefon.. är jag kär då? jag är nog kär" 

ogmar: sanke.. alltså du är så underbar!! du är verkligen en fin tjej..
haha min ogmar. pussgurkor.

så nu sitter jag här i min ensamhet. micke ville inte dra, "men är det lungt? LOVA?! LOVA?! ring mig om du får ont!"
just nu känns det bra, tagit alvedon för en stund sen. dock så fasar jag lite över första stunden HELT utan något smärtis (som dom sa på sjukhuset, haha) eftersom jag har fått massa sen jag kom in ..& så känner jag att micke ska få gå ut med sina grabbar, hans tur att få slira lite.. fått några utskällningar av mackan för att jag somnat på efterfest & missat bussar. hehe. men men ibland gör alla misstag. it WONT happend again!

är lite dåsig & så.. ska väl lägga mig på soffan. jag mår bra iaf! kom hem från sjukhuset vid typ 15,30 idag? .. morfin morfin.. haha nää då, men fina grejer. tack alla mina älskade fina vänner & familj! så söta, tack för att ni bryr er. tack lisen, pappa & micke som kom och tog hand om mig. <3

mary, bini, katti, emmi & kitty - hoppas ni har kul!
natta, jessica, denize & sandra med! nästa helg då KÖÖÖÖÖR VI!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0