piparn

haha jag fick sms igår av micke kl 2 " oskar blev precis utkastad.. kommer hem!" haha ..

inatt så blev jag arg på micke ..
jag: dra dit pipan växer!! *fan kommer på att jag sa fel*
micke: haha vad sa du ?
jag: dra dit pepparn växer!!
micke: jaha det lät som du sa "dra dit piparn växer"
jag: ja det kanske jag gjorde!!!
jag& micke : asgaaaaaaaaaaaaaaaarv!

är hos mice. han tvingar att ta hand om mig. nu är syster här också. ska locka iväg mice på fest. mohaha.

micke: men nutte ska ta hand om sin snutte!
jag: NÄ DET BEHÖVS EJ!!!!!!

snutte ... HAHAHA.. herreguuud .. oskar ångrar nog sitt klipp igår .. HAHA stackars :D

lugn lördag. lugn helg. känns faktiskt jäkligt skönt! (än sålänge)

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0