ajjjjjjjj

kom nyss in från en uppfriskande promenad med sandra, adriana & lilla luigi.. INTE varmt. babsan it is! eller? ..

alltså jag har så JÄVLA ont i min högra äggstock.. för typ 2 år sen åkte jag & mamma in till gynakuten & då sa han att den typ är vriden.. men så gjorde dom som VANLIGT inget åt detta.. men nu kan jag knappt gå.. när jag kissar så känns de som att det är något där.. & nu googlade jag det.. kan vara så att man blir steril av en vriden äggstock.. eller så kan det vara en cysta.. jag DÖR om jag är steril.. har känt av det lite, men nu har det blivit 1000 ggr värre.. så nu MÅSTE jag ringa om det .. men FAN palla...

fan. nu har jag skrämt upp mig själv när jag läst på nätet.. baajs.. jaha, vart ska man ringa då? ååh, nu måste jag ringa mamma och så kommer bli lagom orolig.. nä men det vore ju rent JÄVLA typiskt min (o)tur..

ringer sjukvårdsupplysningen nu.. FAN SÅ RÅKADE JAG LÄGGA PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helvetes jävla fan!!!!!!!! lång kö............


ja du.. "urinvägsinfektion kanske?" jag: nä. jag känner min kropp & det är de ej. kan vara en infektion. ska ta smärtstllande. men gör det fortfarande ont så ska jag åka in till gynakuten.. är det något jag har lärt mig så ska man INTE till gynakuten. iaf INTE huddinges.. men ska ringa min ungdomsmott imorn o få en tid sa hon.. blää.. min gynekolog brukar aldrig kunna ta emot samma vecka :/ men hon är så bra .. FAN. jag  spyr snart......... FAN hur kunde de gå från aj till AJ HELEVTE? mannen sover ju inte hemma heller, tur det kanske..

nu åker vi nog till sös gyn,.. wish me luck.. eller något..

/ sanera




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0