toooooorsdagen

igår blev det cider med andreas & denize på 54. MYS. sen missade vi typ 3 tåg , mindre MYS. haha. vi skulle ta typ 3 öl/cider. blev typ 6. hahha. andreas ville vara hemma till tolv.. vi var nog hemma halv 3.. denize & andreas skulle jobba idag.. hihih själv är man ledig! men jobbar imorn ,.. bläää.. och denize försov kan sig typ till 12.30.. hehe och nu svarar hon i telen & ej prata men säger värsta grejen.. MY GOOOD.. inte ok .. haha

men massa prat och nu är man inte rädd för att kolla på nyheterna i framtiden.. HEHEHE...

min mormor skulle komma hem idag.. skit gladdd..
micke ba : men gumman , jag är ledsen att säga det här, men hon kommer om 3 veckor..
jag: DU LJUGER!! ringer mamma..
det stämmer.. mormor kommer om typ 3 veckor.. micke försökte trösta mig över telen när jag as bölade.. SAKNAT HENNE SÅÅÅÅÅ! blää. nu är jag sadface!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0