redan lillis

( varning, har inget intressant att skriva, men jag skriver iallafall.. )

så var det snart helg. IGEN. haha. vafan gör jag på vardagarna egentligen? ingen aning! hehe.

i fredags så skulle jag & micke ha mys kväll iaf.. vi hann knappt äta middag innan båda "vafaaan.." och jag " ska man fixa sig på en gång eller? kommer ju ändå inte sluta med film.." .. haha , så skulle vi till gargaet med bini, putte & ninna.. sen mådde  jag så illa. så blev hemma kväll iaf, sen jobba lördagen.

sen kom denize över & sen blev det vin & MASSA skratt. sen drog vi till vh, killarna vi var hos förra helgen. natta följde med också. vi kom dit. sen kom jag nog hem. hahha nä. men fyfan minns att jag hade sönder ett vinglas. att jag & natta kände igen en kille som visade sig vara bb robin & så kunde jag ju såklart inte sluta nämna att han hade legat i tv, HAHA jobbig tjej. sen var d tydligen dans. micke stod STACKARN & vänta i typ 40 min på mig och natta.. ååh min man., VÄRLDENS snällaste.

veckan har flytit på som vanligt, igår film med denize.. FAN, veckan går snabbt!!!! .. idag sover min man inte hemma! PARTYYY hahah nää, micke ba "ska du ut och festa nu?" haha stackarn.. nä då, kryckan imorn! ..

myst med syster idag. min finaste. älskade. LOVE YOU!


<3 alltid.



/ sanera


Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!

2011-02-24 @ 14:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0