party lika a fucking rockstar

"tror jag har soppa hemma..
thai soppa alltså
sen är de ju bara ta lite grönsaker, kyckling osv.. o göra nån gryta.

men ja...
alltså , soppa då menade jag typ som förrätt!
sen ris o gryta?"

HAHAHAHA.................................

hahahaha jag & denize (läs; denize lagar, sanera dricker vin!!) ska tydligen göra middag imorn. hahahahahh. YEAH RIGHT!


old pic!!

imorn blire mys med tjejernadagen & sedan fest med d-e-NICE & kanske några till! eller så blir det krogen,. sånt kan man ju omöjligt veta när det är dags för nya äventyr!! jiiiihu.. VILL HA FREDAG!!!!!! eller för denize är det ju typ fredag.. HAHAH hon har iaf trott det hela dagen igår..
denize ringer andreas (igår, onsdag) : ska du med på fest imorn?
sandra: PÅ FREDAG DENIZE!
hahaha ...

nu blir det gym med syster & yamina. tjiiiiiiiiihooo. var ett JÄVLA tag sen.. min kropp kommer må fint imorn ..
/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0