nevermind

nu ska jag dra till d-e-NICE (mohahaha, kunde ICKE låta bli ;) ) jag måste nog slå LITE vett in i skallen på denize!! MORR ..
 & imorn ska jag träffa min anledning till att leva, B!


det är lätt för någon att bara säga att man ska vara positiv, medans den andra går igenom helvetet så är det faktiskt inte så jäkla lätt att vara positiv! just so you know.. "det är inte lätt när det är svårt!" ehehe..

I've said it so many times
I would change my ways
No, God knows I've tried


/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Jag försöker bara få dig att må bättre min vän!!!!!!!!!!!!!! Nej det är inte lätt när det är svårt, det är svårt när det är svårt och det är lätt när det är lätt.. :( Men man kan ju försöka att göra det lite lättare för sitt hjärta och sitt sinne när det är svårt, genom att försöka se ljuset i det hela! Du kommer ju inte gå igenom helvetet hela livet? LOVE YOU OCH JAG FÖRSÖKER INTE GÖRA DIG ARG ELLER LEDSEN, VILL DIG BARA VÄL OCH DET VET DU SÖTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

2011-02-03 @ 08:38:45
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Marie

Gumman det är lättare att förstå om du berättar vad som är fel! Vi alla vill att du ska må bra :)

2011-02-03 @ 16:08:44
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0