hej allsvenskan

BJÖRN ÄR TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja, jag känner mig som en 14- årig tjej som är kär i en kändis. men det skiter jag i. för världens bästa is back. han följde HJÄRTAT. valde kallt & superettan & en lön på 10 ggr mindre än det han fick erbjudet från en annan klubb.. what can i say? HJÄRTA. ÄKTA. jag dör. LYCKORUS.
Paulinho är ju också tillbaka. glömde. haha nä. Sinan Ayranci är ny också.  men vafan har väntat på detta i över 4 år. Paulinho & Björn ska ta oss till allsvenskan :) ihihoh.
 
"Det var viktigt att få den där extra energin och få den där glädjen och det avspeglar sig nog på planen. Det är den stora skillnaden mellan att vara utomlands och att vara i Bajen. "

var ju på bajenkvällen idag med pappa, syster, farbror, kusin (& hör o häpna;) micke! han sjöng till och med i ramsorna, stolt. 1 år från & med nu & han har säsongskort ;) ja & så var det ju hockey såklart. sen lovade pappa att björn skulle komma & skriva på i paus.. HAHA. nä pappa lovade inte. men jag lovade åt han :) & från den stunden i typ 40 min satt jag bara & skrek björn. min pojkvän är INTE road. sen tog dom iaf ut alla nyförvärven på isen .. & ba "vi har en till suprise" eller ngt , minns inte jag ser bara björnis gå ned för trappan med en stooor halsduk över ansiktet (tönt) ihih. L.Y.C.K.A. fan jag trodde detta hade lagt sig.. ahhhhhhhha det lägger sig aldrig?

lucas: sandra, du har en kille! du får inte vara otrogen!
peppe: men ibland behöver man 2 killar, 1 som man kan hångla med & 1 som spelar fotboll..

och mice spelar ju fotboll ibland.. HAHA kidding.  men euw. björn har blivit ful. fult hår & ful färg på håret. men det är ju inte modell han är, utan fotbolls spelare? man kan ju tro att jag glömde det ;O


har ont.. så ska sova. och vila. har glömt det. FAN. man kan bli steril. jag dör om jag blir det.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0