heart day

denna helg har då INTE bestått av mycket sömn.. kom hem 11 i lördags morse & hade inte sovit.. hehe.. mer om det en annan gång.

inatt sov jag ca 4 timmar. (= jävligt lätt retlig) & sen är det alla hjärtans JÄVLA dag. sorry, men det är en jävligt överskattad dag. jag tyckte först att den var lite mysig imorse, för att jag har alltid tyckt att hela denna dag är röd & när jag tänker på röd tänker jag på bini för att våra hjärtan är röda & hjärtformade.. HAHA. bara vi som förstår tror jag..
men sen var alla så JÄVLA otrevliga,., jävla bitterfittor, personligen tycker jag fan att det är värre att VARA i ett förh¨llande på denna dag än att vara singel. för när man är ihop med någon så förväntas man typ att göra väärsta grejerna.. men är man singel får man sitta & hata denna dag, trevligt.. hihi. förut så tyckte jag liksom ingbet spec om denna dag, gav alltid mina nära & kära ngt .. & mamma gav alltid oss ngt litet.. men men.

micke & jag har bestämt att vi ska ha en egen alla hjärtans dag, typ fredagen den 13e för då har jag alltid sån otur, så då kan jag behöva lite extra kärlek! hiihoh. men denna dag är bra för dom som har killar som aldrig visar uppskattning eller ngt sånt. så då tycker jag att dom får ge ngt extra!

min man sa att jag skulle vara lugn, han hade inte gjort ngt stort.. fick en jättefin ros & så trodde jag det var "klart" men icke.. haha, vi ska äta koh phangan.. & sen basta.. han sa att han vet hur mycket jag hatar att inte veta ngt så han berättade allt. gulligt av honom, älskar ju thai ihih.

nää, men vill inte låta som en bitterfitta. men jág tycker att man kan ha "vänner" kväll även fast det i nte är alla hjärtans dag. och visa att man älskar alla andra dagar ocks¨å.. självklart fick bini ett cheeeesy kärleks sms av miog.. men det är bara för att hon ska jobba ikväll, så då ville jag ge henne ett! hihihoh.

idag ska jag vara snäll. och glad. men jag är trött och sur.. ska sova & vakna upp som en kärleksfull människa..hahahaah så typiskt micke att strunta i vad jag säger,, LITE gulligt är det även fast jag hatar att inte veta ngt..  men han har lovat att aldrig fria på alla hjärtans dag! haha.. 

jag bryr mig inte om jag är i en svinstia med dig eller på paradiseön. bara jag är med dig. & mina vänner & familj! (de får man aldrig glömma!)

lite mys kan ju denna dag vara såklart.. om man har fina vänner eller pojkvän eller om man har både och..!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0