big

 när vi var i mataffären igår, (efter vi hade åkt från bini) så hade jag sån JÄVLA mensvärk PLUS att mina axlar gjorde så JÄ*ÄÄÄVLA ont.. jävla tuttar.. men iallfall.. jag var inte så snäll mot micke. så när vi var i mat butiken så sa han vill du ha ngt? & jag som var så arg, ledsen & hade ont får syn på ni vet kalastårtor & almondy tårtor.. jag: 2 såna! micke: okej, ta det då.. jag: aha! nä 2 av varje!!!! micke: okej........ ta det då-.

hahahahahaha STACKARN. jag valde en tidining istället.
sen lagade han mat medans jag låg på soffan & grät typ.. igår var det inte kul. men sen kollade vi på vänner .. och så ska ju phoebe fria osv.. så frågade jag micke om han hade tänkte på hur han ska fria till mig..
 micke: ja, det är väl klart man har tänkt lite..
jag: AAAW!!!
micke: men det kommer säkert bli på ett klyshigt sätt..
jag: men det är lungt , för det är du!
micke: japp, & du får acceptera mig för den jag är!

hahhahahah.. kommer vara en ring i min champange typ.. hahahaha nää.. men killen visste inte ens var jag ville gifta mig.. eller jo men inte i vilken kyrka.. bini kan fan svara på det i sömnen!! sen sa han att jag kunde börja kolla klänningar om jag ville.. haha. sen fick jag panikångest. jag skyllde på mensvärk. haha nä då.

sen efter det så blev jag lyckligast i hela världen.. LÄNGTAR!!! VÄRLDENS bästa vän.. hihi. jag vet att jag är en tönt som började gråta.. men för mig är det STORT!!!! ihih......

jag & micke skulle ha lämnat in hans gitarr idag på lagning för att han ska kunna sälja den, men det behövdes tydligen icke.. hahahahha han har ett fodrat ROSA gitarr fodral.. jag döööööööööööör. hahahahahahah. älskar den där mannen.!!!!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0