3e?

if you can understand the me then i can understand the you (metallica unforgiven 2)

tänkt på den texten läääänge. när jag sa de först till pappa så tyckte han den var för lång. men såhär en tisdags eftermiddag så bestämde jag mig för att göra den! bini tyckte det var jag. HAHA kunde inte låta bli & fråga om det var för att den är dyster.. hoho. nä, men det är väl bara en som förstår mig, B.
JIHUUUUUU. nu är frågan bara, vart? så nu dröjer det väl 71 år till... ?



tycker det är snyggt som fan som på bilden. men då är min text för kort istället. och sen varje gång man ska visa den, så måste man visa magen om man inte vill visa brösten :/ .. haha. funderar på nedre armen. denna SKA göras INNAN sommaren. om ekonomin tillåter........................ (alltså inte.. ÅH HATAR DET HÄR)

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Du är allt annat än dyster min vän! Förutom på senaste när du varit lite nere, men låt inte det definiera vem du är :) <3 <3

2011-02-08 @ 18:18:43
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sandra

jag tror jag har hittat min första nu! :)

min mamma hatar den dock haha!

2011-02-09 @ 01:09:59
Postat av: Anonym

Hahaha jasÅ och hur den ut dÅ? ;) sanera

2011-02-09 @ 13:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0