fredag-fredag

Fyfaan.. har fått pissont i halsen & känner mig skit hänging..

i lördags gick vi ut igen.,., denna gång med alla! Vi satt här hemma & föra.. och jag tyckte inte att jag kände ngt alls.. så mathias hetsade oss till typ att ta 3 teqila shots på typ 5  min.. men vi tog iaf 4 st och drack massa vin..

sen blev det bara BANG! för mig.. och jag kommer knappt ihåg hur vi kom in till byn. tydligen hade jag spytt som fan & tjatat på emma att jag ville hem & att jag aldrig skulle komma in på krogen..
emma: ne då! såså! du ser inte ens full ut! *hehe*
jag kunde inte gå så hon;
- sandra, ena foten framför den andra..

jag ville bara hem , men jag fick inte gå hem själv.. kommer in på puben och sätter mig ner..
mathias kommer fram: LILLA GUMMAN! Eru full eller?! jag hämtar fan vatten alltså!

och även på han tjatade jag att jag ville gå hem.. han ba : hittar dudå? jag: aa! han: men hur ska man gå då? *jag trodde verkligen jag skulle få gå, men emma & han hade redan bestämt att dom inte skulle släppa hem mig själv..* jag: eh, man går.. på en väg..
han: men gumman! du får inte gå.. nu dricker du vatten!

40 min senare & 17 glas vatten , var jag på partyhumör igen!

dagen efter var jag svinbakis.. men det skiter lillpappan (mathias) i.. : VAFAN TJEJER! linskapslar överallt emma!!!
emma: det är sandras!!!!!!!
hahahhaa.. han låter exakt som min far ,, och han är en liten pappa, "så tjejer nu städar ni och gör det här osv..och lagar mat.." haha. så vi kallar han för farsan. men å andra sidan, utan han hade det sett ut som FAAAAAAN här..

men jag var iaf as duktig och dammsög hela köket, badrummet & sovrummet & skurade spisen osv..! då blev han stolt..

måndag:

jag & emma åkte in till byn för att handla vin och jäger osv.. när vi går till bankomaten så ser vi
 typ monster, som går fram och slår typ barnen med en piska eller ngt.. haha vi var så JÄVLA rädda.. springer in till spar & handlar , opch jag har en 2 liters glasflaska jäger i ryggan så jag vill ju inte ramla!
vi går typ världens omväg till busshållsplasten för att inte stöta på¨dom.. vi tänkte att hit kommer dom ju inte, dom är ju bara på huvudgatan..
går på bussen & sitter & snackar.. och så ser emma bara hur jag blir helt vit i ansiktet.,.. jag ser bara ett par horn , DOM JÄVLARNA STÅR FRAMFÖR BUSSEN! typ 20 min från byn! mitt i bergen liksom , vad i HELVETE! dom kommer fram och knackar på rutan & pekar på oss.. det var BARA vi på bussen, jag tänkte om busschafförten öppnar dörren nu så dör jag fan! ..
han gjorde inte det.. nu vågade vi ej gå av på våran hållplats för dom åkte framför oss hela vägen.. TILLSLUT, svänger dom.. så vi sprang hem för att inte möta dom på vägen.. skällde ut rasmus (som har varit här förut) varför han inte hade berättat ngt..
dom heter Krampus (googla det..) och tydligen den 5e går dom runt och slår ut onda andar ur folk innan julafton..
sjukt..

vi gick ut i måndags & jag insåg att jag inte dricker jäger.. haha. precis som syster sa..

i tisdags tog vi det lungt.. jag började bli sjuk.. :/ . i onsdags var det ett event på en krog så jag , mathias & emma drog ut en stund..
jag ville stanna hemma .. men mathias kom in till mig: men lilla gumman.. vågar du ens vara här själv?
haha nej, det kanske jag inte gör... HAHA. han är för rolig ibland. dj:n.. han tror att jag kommer lyssna på sån musik efter denna säsong.. HAH..

igår öppnade liftarna! så alla förutom jag drog in och åkte ,. jag var så jävla död.. 11.30 skulle vi ha jobb möte, så var inne i byn då.. stackars emma hade väntat på mig sen 9 för hon skulle handla liftkort men hennes kort funkade inte ..

sen gick vi över till jourun & hanna (jourun som vi kände från stockholmsmässan..) och kollade hur dom bor.. mys!

idag har jag tvättat, gått in till byn själv & handlat & gått på posten osv.. det var skönt som fan att få en lugn stund för sig själv.. haha.. emma är nog den lataste/segaste människan jag känner.. ;O

ikväll får vi besök av jourun & hanna på middag! Blir fisk, potatismos & sparris! MUMS.. det jag har ätit annat än vegetariskt 3 ggr sen jag kom hit.. så behöver nog lite omega 3 ! ;)

sen får vi se om det blir utgång.. brukar vara som galnast ute då , men känner mej inte helt 100..

suger att jag inte kan ladda upp bilder!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0