torsdag

vi gick ju ut igår..

så vi drack lite här hemma hos oss. eller ja , kanske ganska mycket.. vi körde ngt drickspel.. och jag förlorade heeeela tiden..
så ja, ni förstår.. mitt i allt plingar det på dörren.. och då var det våran hyresvärd och ba : now we know that the music is working.. hehe..

anledningen han kom ner för var att han hade kollat runt & en kille sökte några stycken till jobb.. så snäll! så hade han klippt ut lappar till alla oss fyra ..

inte konstigt att han hör musiken.. ena kille är ju dj......... och det är bara såndär DUUUNKA s´musik..
mathias: men känner du inte dunket i hjärtat? ba *UNTZ UNTZ*
jag: NÄÄ jag ´känneer det fan i huvudet..

haha , han är en typsik såndär dj.. men han förstår typ att jag förstår att man inte kan bli känd på det eller ngt.. haha men men.. han kanske har fått ett dj jobb här, så då ska jag tvinga han att spela min musik :D

sen gick vi in till byn, långt åt HELVETE.. men bartendern glömde ta betalt av mig och emma , så det blev jäkligt billigt! :D ..,
sen glömde emma sin plånbok såååååklrt.. sen vandrade vi hem i typ 1 år.. mathias skulle döda pinnar typ och skrämma mig och emma så att vi skrek så högt att vi trodde hela grannskapet skulle vakna..
och sen skulle han visa mig karlavagnen hahah .. och ja, det tog ett jävla tag att komma hem.

sen deckade jag i sängen.. och idag vaknade killarna as pigga och ba upp nu!!! sen tröttnade mathias lite på att vi ej har packat upp.. "vafan tjejer!!" så jag lovade att jag skulle göra det idag "ja det får ni fan göra.."
sen gick han in i köket och då stod det EN tekopp på bordet & han: man vafan gör ni egentilgen?! ser ju ut som ni fortfarande äter frukost! .. jag eh oj ..
haha.. ordning på dessa killar iaf!

vi låg i sängen typ till 15, sen gick vi in till byn o sökte det där jobbet som våran hyresvärd hade tipsat om.
gästerna lämnar in sina skidor, så är det skiduthyrning typ dom lägger det i fack och så får jag ett nr där jag ska hämta skidorna ifrån.. typ som en garderob, fast med skidor..

passen var 8.30-11 och 12-17 (tror jag.) men jobbade så varannan dag så man skulle hinna åka skior också.. blev ca 100 timmar i månaden.. det skulle typ börja i mitten av dec .. han hade typ haft 30 pers som sökt där.. men på måndag skulle man få reda på om man fick det eller ej..

ska skicka in mitt cv nu. och imorn ska jag ringa på ett städ jobb!

jag har igår på fyllan lyckats döda viber typ :( så nu kan jag inte ringa mice hela tiden :(.. blää måste fixa detta!


nää nu ska jag väl kanske packa upp.. eller tvinga ngn att göra mat..! risotto med champinjoner ska vi göra :D muuums.. 'ätit pasta varje dag .. hehe..

/ sanera



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0